1-4 класи | 5-6 класи | 7-8 класи | 9-11 класи |
Вересень | - Початок шкільного навчання – важливий етап у житті дитини.
- Виховання поваги та любові до батьків, рідної землі, історії свого народу (громадянське виховання)
| - Можливості родини в розвитку пізнавальної активності дитини.
- Особливості адаптації та навчальної діяльності п’ятикласників.
| - Приклад батьків у вихованні дітей.
- Навчальна діяльність школяра і керівництво нею.
| - Із родинної педагогіки: хто і що виховує наших дітей?
- Побудова психолого-педагогічного контакту між вчителями, батьками та учнями. Типові помилки та шляхи їх подолання.
|
Листопад - грудень | - Хочу і повинен (профілактика правопорушень)
- Батьки і діти (роль особистого прикладу батьків у правовому вихованні молодших школярів)
- Аналіз навчально-виховної діяльності учнів за І семестр.
- Різне.
| - Батьківське розуміння як основна умова профілактики вживання наркотичних речовин.
- Дотримання в сім’ї принципів загальнолюдської моралі.
- Аналіз навчально-виховної роботи за І семестр
- Різне .
| - Закон, родина, дитина (моральне та правове виховання дітей у родині).
- Про покарання і заохочення в сім’ї.
- Аналіз навчально-виховної діяльності учнів за І семестр.
- Різне.
| - Ким я хочу працювати і чи зможу? Здоров’я і професія.
- Роль родини у формуванні в дитини рис громадянина. Правова культура батьків – вагомий напрямок взаємо спілкування сім’ї і школи.
- Аналіз навчально-виховної роботи за І семестр
|
Січень | - Гра та праця в житті дітей молодшого шкільного віку.
- Виховання характеру дитини в родині.
- Різне
| - Виховання здорової дитини в родині – запорука збереження генотипу.
- Використання сімейних традицій і свят у патріотичному вихованні.
- Різне.
| - Особливості виховання підлітка у родині.
- Вивчення коренів та традицій сім’ї.
- Різне.
| - Психолого-педагогічна та психофізична самоосвіта батьків як важливий фактор підвищення їхньої педагогічної компетентності.
- Спільна діяльність школи і батьків з метою формування у школярів потреб у самоосвіті, інтелектуальному саморозвитку, духовному та фізичному самовдосконаленню
|
Березень - квітень | - Як виявляти та розвивати здібності дітей.
- Створення атмосфери емоційної захищеності, тепла та любові в родині.
| - Зміст морально-естетичного виховання дитини.
- Організація літньо-оздоровчого відпочинку дітей та навчально-виробничої практики.
| - Активні форми відпочинку в сім’ї.
- Засоби і методи профорієнтаційної роботи у родині.
| - Роль сімейних взаємин і традицій у підготовці старшокласників до сімейного життя.
- Виховання правильного оцінювання власних потреб і можливостей в учнів.
- Рекомендації щодо підготовки до державної підсумкової атестації в 9-11 класах.
|
Травень | - Сімейні прогулянки на природу як важливий фактор екологічного та фізичного виховання дітей у родині.Різне
- Аналіз навчально-виховної діяльності за ІІ семестр та за рік.
| - Організація літньої праці та відпочинку дітей у родині.
- Аналіз навчально-виховної діяльності за ІІ семестр та за рік.
- Різне
| - Роль родини у формуванні готовності підростаючого покоління до праці.
- Аналіз навчально-виховної діяльності за ІІ семестр та за рік.
- Різне.
| - Батьківське розуміння як основна умова профілактики вживання наркотичних речовин
- Аналіз навчально-виховної діяльності за ІІ семестр та за рік.
- Різне.
|
Коментарi