FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Школа співпрацює з такими навчальними закладами:

Дитячий садочок "Дзвіночок"

/Files/images/Садочок.jpg

Дитячий садок — освітній заклад для дітей дошкільного віку (переважно від 3 до 7 років).

Дошкільний навчальний заклад забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток,соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.

Система дитячих садків призначена як для первинної соціалізації дітей, навчання їх навичкам спілкування з ровесниками, так і для масового, загальнодоступного вирішення проблеми зайнятості їхніх батьків (для чого час роботи дитячого садка в більшості випадків збігається з типовим робочим графіком більшості професій: з 8 до 18 годин, 5 днів на тиждень).

У дитячих садках також здійснюється мінімальна підготовка дітей до навчання в школі— на рівні первинних навичок читання, письма та лічби.

Заклад забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.

Музична школа

Дитяча музична школа— дитячий позашкільний освітній заклад. Мета якого є надання музичної освіти.

Музична освіта — процес засвоєння знань, вмінь й навичок, необхідних для музичної діяльності, а також сукупність знань і пов'язаних з ними вмінь й навичок, отриманих у результаті навчання. Під музичною освітою нерідко розуміють і саму систему організації музичного навчання. Основний шлях одержання музичної освіти — навчання під керівництвом викладача в навчальному закладі.Наш заклад надає державні гарантії естетичного виховання через доступність до надбань вітчизняної і світової культури, готує підгрунтя для занять художньою творчістю, а для найбільш обдарованих учнів — до вибору професії в галузі культури та мистецтва.

У процесі навчання у школі в учнів, окрім оволодіння тими чи іншими музичними інструментами, розвитком вокальних навичок тощо, також формується їх особистість — світогляд, естетичні й етичні ідеали, воля та характер.Разом з тим ми вважаємо, що загальна музична освіта є обов'язковою основою, на якій варто будувати фахову музичну освіту й загальна не може бути підмінена фаховою.

Будинок ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

/Files/images/Буд школяра.JPG

По закінченні шкільних уроків кожного разу можна бачити, як учні простують до Будинку дитячої та юнацької творчості. Тут кожен може знайти справу до душі.

Тут діють такі гуртки: драматичний, ляльковий, народної творчості, «Умілі руки», юних художників, м’якої іграшки, вокальний, туристичний. Діти дізнаються дуже багато цікавого, вони розширюють свій кругозір, практичні навички.

Районний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів

/Files/images/Ребал центр.JPG

Обертинський центр відкрили ще у січні 2013р., але офіційно він запрацював з 1 березня 2013р.

В цьому закладі кожна дитина отримає всебічний розвиток, особливу турботу та впевненість.

Медики, вихователі, вчителі закладу допомагають батькам впоратися з особливими потребами обділених фізичним здоров’ям діток, щоб вихованці таких центрів почувалися впевненими і здоровішими

Малюків переважно зустрічає вусатий нянь — так тут називають педіатра Романа Сенчука. Цей чоловік понад 30 років працює із дітками. Пан Роман каже, що малюки його не бояться, бо має прос­тий секрет — коли йде до дітей, то знімає свій білий халат.

Діти у центр приїжджають щодня. Кожен має свій індивідуальний графік. Хтось приїздить о 8.15, а хтось після обіду, після уроків у звичайній школі.

Кiлькiсть переглядiв: 106

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.